Revisiting the relationship between marketing capabilities and firm performance بازنگری رابطه بین ظرفیتهای بازاریابی و عملکرد شرکت: نقش تعدیل کننده جهت گیری بازار، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی Luca Cacciolatti , Soo Hee Lee سال 2016 – 14 صفحه – زبان انگلیسی – PDFعنوان انگلیسی مقاله ISI:
عنوان فارسی مقاله ISI:
نویسنده:
تاریخ چاپ – ناشر:
تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:
برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید
مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری
مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه
مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی
مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع
مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام
مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری
مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟
– ,بازاریابی ,مقاله ,کننده ,تعدیل ,عملکرد ,بازاریابی و ,نقش تعدیل ,تعدیل کننده ,عملکرد شرکت ,و عملکرد ,بازار، استراتژی بازاریابی ,گیری بازار، استراتژی
درباره این سایت