عنوان انگلیسی مقاله ISI:

Revisiting the relationship between marketing capabilities and firm performance

عنوان فارسی مقاله ISI:

بازنگری رابطه بین ظرفیتهای بازاریابی و عملکرد شرکت: نقش تعدیل کننده جهت گیری بازار، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی

نویسنده:

Luca Cacciolatti Soo Hee Lee

 تاریخ چاپ – ناشر:

سال 2016 – ScienceDirect  –  Journal of Business Research

تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:

14 صفحه – زبان انگلیسی – PDF


برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود

مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری

مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه

مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام

مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

– ,بازاریابی ,مقاله ,کننده ,تعدیل ,عملکرد ,بازاریابی و ,نقش تعدیل ,تعدیل کننده ,عملکرد شرکت ,و عملکرد ,بازار، استراتژی بازاریابی ,گیری بازار، استراتژی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کلیپ بروز بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. شورای دانش آموزی دبیرستان عصر دانش روزانه mahalli Jackie frektalevcib damnoosh1 شیراز وبلاگ sahar6565 اتل متل یه قصه