عنوان انگلیسی مقاله ISI:

Revisiting the relationship between marketing capabilities and firm performance

عنوان فارسی مقاله ISI:

بازنگری رابطه بین ظرفیتهای بازاریابی و عملکرد شرکت: نقش تعدیل کننده جهت گیری بازار، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی

نویسنده:

Luca Cacciolatti Soo Hee Lee

 تاریخ چاپ – ناشر:

سال 2016 – ScienceDirect  –  Journal of Business Research

تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:

14 صفحه – زبان انگلیسی – PDF


برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود

مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری

مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه

مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام

مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

– ,بازاریابی ,مقاله ,کننده ,تعدیل ,عملکرد ,بازاریابی و ,نقش تعدیل ,تعدیل کننده ,عملکرد شرکت ,و عملکرد ,بازار، استراتژی بازاریابی ,گیری بازار، استراتژی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شیده دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود آهنگ جدید همراه متن آهنگ نیوموزیک 98 فخر فروشی و... دانلود مقالات جديد آموزش ابتدایی وسیستم هوشمند شماره دعانویس صددرصد تضمینی ایران وجهان 09053876440 اخبار جامع تخصصی تکنولوژی و رایانه ساحل علم kavirneginvo پژوهش سرای دانش آموزی امام خمینی(ره) تفت