عنوان انگلیسی مقاله ISI:

Revisiting the relationship between marketing capabilities and firm performance

عنوان فارسی مقاله ISI:

بازنگری رابطه بین ظرفیتهای بازاریابی و عملکرد شرکت: نقش تعدیل کننده جهت گیری بازار، استراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی

نویسنده:

Luca Cacciolatti Soo Hee Lee

 تاریخ چاپ – ناشر:

سال 2016 – ScienceDirect  –  Journal of Business Research

تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:

14 صفحه – زبان انگلیسی – PDF


برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود

مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری

مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه

مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام

مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

– ,بازاریابی ,مقاله ,کننده ,تعدیل ,عملکرد ,بازاریابی و ,نقش تعدیل ,تعدیل کننده ,عملکرد شرکت ,و عملکرد ,بازار، استراتژی بازاریابی ,گیری بازار، استراتژی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تنهاترین پسر دنیا دنـــیـــای شـــاعـــران محمد هادی بیات وبلاگ رسمی سایت خانه پاورپوینت وبلاگ النا جان دفتررسمی ازدواج وطلاق شماره50/74سرپلذهاب #رفیق خاص وبلاگ آموزشی دینی عربی قرآن متوسطه اول diniarabiquran مشکلات رفتاری کودکان همراه با داستان های کوتاه و آموزنده گسترش دانش و تجربه مهندسی