عنوان انگلیسی مقاله ISI:

The external effect of marketing accountability in business relationships: the role of customer value

عنوان فارسی مقاله ISI:

اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

نویسنده:

Vesna Zabkar  , Maja Arslanagic-Kalajdzic

 تاریخ چاپ – ناشر:

سال 2015 – ScienceDirect  –  Journal of Procedia

تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:

15 صفحه – زبان انگلیسی – PDF


برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود

مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری

مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه

مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام

مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

– ,of ,مقاله ,روابط ,بازاریابی ,خارجی ,بررسی نقش ,تجاری بررسی ,نقش ارزش ,اثر خارجی ,– زبان ,روابط تجاری بررسی ,خارجی پاسخگویی بازاریابی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آشپزخونه 20 نیازهای اساسی روز خسته از دنیا آکادمی کی پاپ گلکسی هستم :) لایف بیوتی | معادله‌ زندگی بازار خودرو haftmaghz پروپوزال پایان نامه مقالهISI صنایع غذایی aboayineht