عنوان انگلیسی مقاله ISI:

The external effect of marketing accountability in business relationships: the role of customer value

عنوان فارسی مقاله ISI:

اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

نویسنده:

Vesna Zabkar  , Maja Arslanagic-Kalajdzic

 تاریخ چاپ – ناشر:

سال 2015 – ScienceDirect  –  Journal of Procedia

تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:

15 صفحه – زبان انگلیسی – PDF


برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود

مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری

مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه

مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام

مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

– ,of ,مقاله ,روابط ,بازاریابی ,خارجی ,بررسی نقش ,تجاری بررسی ,نقش ارزش ,اثر خارجی ,– زبان ,روابط تجاری بررسی ,خارجی پاسخگویی بازاریابی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

كاردرماني و توان بخشی (ليلاشكارچي)آرمان مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات- مشاور املاک-بازاریابی مشاور املاک neginekavirev allaboutcarmarket پذیرش سفارشات نوشتن مقاله کنفرانس های ملی و بین المللی بابُ الحرم" پایگاه متن روضه و اشعارمذهبی"ویژه مداحان teacherbagheri فروشگاه اینترنتی کتاب عباسی فروشگاه دانش فایل - عرضه مقالات و پایان نامه دانشجویی منابع مقاله و تحقیق