The external effect of marketing accountability in business relationships: the role of customer value اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری Vesna Zabkar , Maja Arslanagic-Kalajdzic سال 2015 – 15 صفحه – زبان انگلیسی – PDFعنوان انگلیسی مقاله ISI:
عنوان فارسی مقاله ISI:
نویسنده:
تاریخ چاپ – ناشر:
تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:
برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید
مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری
مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه
مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی
مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع
مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام
مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری
مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟
– ,of ,مقاله ,روابط ,بازاریابی ,خارجی ,بررسی نقش ,تجاری بررسی ,نقش ارزش ,اثر خارجی ,– زبان ,روابط تجاری بررسی ,خارجی پاسخگویی بازاریابی
درباره این سایت