عنوان انگلیسی مقاله ISI:

Where is Islamic marketing heading? A commentary on Islamicconsumers, markets, and marketing

عنوان فارسی مقاله ISI:

بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

نویسنده:

Noha El-Bassiouny

 تاریخ چاپ – ناشر:

سال 2015 – ScienceDirect  –  Journal of Business Research

تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:

10 صفحه – زبان انگلیسی – PDF


برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود

مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری

مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه

مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام

مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

– ,بازاریابی ,مقاله ,میرود ,سو ,کدام ,؟ تفسیری ,تفسیری از ,میرود ؟ ,سو میرود ,به کدام ,کنندگان اسلامی، بازارها ,مصرف کنندگان اسلامی،

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روزنوشت های یک قد بلند روزمرگی های یک نوجوان الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم خلاصه کتاب روانشناسی پویایی گروه پیام نور باد هر جا بخواهد می وزد . berang مطالب اینترنتی سوالات کمک پرستاری دانلود کتاب