عنوان انگلیسی مقاله ISI:

Exploring organizational propensity toward inbound–outbound marketing techniques adoption

عنوان فارسی مقاله ISI:

بررسی گرایش سازمانی معطوف به اتخاذ تکنیک های بازاریابی داخلی و خارجی

نویسنده:

Gianita Bleoju  Alexandru Capatina  , Elisa Rancati

 تاریخ چاپ – ناشر:

سال 2016 – ScienceDirect  –  Journal of Business Research

تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:

5 صفحه – زبان انگلیسی – PDF


برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود

مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری

مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه

مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام

مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

– ,مقاله ,های ,تکنیک ,سازمانی ,بازاریابی ,به اتخاذ ,معطوف به ,سازمانی معطوف ,گرایش سازمانی ,تکنیک های ,گرایش سازمانی معطوف ,بررسی گرایش سازمانی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نمایشنامه نویسی , کاریکاتور.تئاتر narezayatitajrobi گذرگاه گفت و چای جامع المزخرفات بهترین سایت MohammadReza Roohafza معرفی کالا فروشگاهی معرفی کالا فروشگاهی سلام