عنوان انگلیسی مقاله ISI:

Elements of strategic social media marketing: A holistic framework

عنوان فارسی مقاله ISI:

عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

نویسنده:

Reto Felix , Philipp A. Rauschnabel  , Chris Hinsch

 تاریخ چاپ – ناشر:

سال 2016 – ScienceDirect  –  Journal of Business Research

تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:

9 صفحه – زبان انگلیسی – PDF


برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود

مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری

مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه

مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام

مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

– ,مقاله ,اجتماعی ,های ,بازاریابی ,یک ,های اجتماعی ,شبکه های ,بازاریابی استراتژیک ,اجتماعی یک ,یک چهارچوب ,عناصر بازاریابی استراتژیک

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب اینترنتی پاتوق همه ツ پاتوق دوستانツ پاتوق کده خريد لوازم آشپزخانه نوشته های روزانه من هنر تک ویدا یادگیری و آموزش مجازی ضد بیماری سیب کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.