عنوان انگلیسی مقاله ISI:

Elements of strategic social media marketing: A holistic framework

عنوان فارسی مقاله ISI:

عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

نویسنده:

Reto Felix , Philipp A. Rauschnabel  , Chris Hinsch

 تاریخ چاپ – ناشر:

سال 2016 – ScienceDirect  –  Journal of Business Research

تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:

9 صفحه – زبان انگلیسی – PDF


برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود

مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری

مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه

مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام

مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

– ,مقاله ,اجتماعی ,های ,بازاریابی ,یک ,های اجتماعی ,شبکه های ,بازاریابی استراتژیک ,اجتماعی یک ,یک چهارچوب ,عناصر بازاریابی استراتژیک

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ویژگی های مدرسه خوب علمی، آموزشی، اطلاع رسانی امید پیرایش روشن bhmari-nazaei14 ... مشاوره ازدواج dastanjavan Honor10 یک مشت نامه مجنون مست ( دل نوشته های ادبی و هنری حسن بنی عامری : داستان نویس )