عنوان انگلیسی مقاله ISI:

Cause-Related Marketing Is Not Always Less Favorable Than Corporate Philanthropy

عنوان فارسی مقاله ISI:

بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست:  نقش تعدیل کننده خود تفسیری

نویسنده:

Zengxiang Chen  ,  Yunhui Huang

 تاریخ چاپ – ناشر:

سال 2014 – ScienceDirect  – International Journal of Research in Marketing

تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:

41 صفحه – زبان انگلیسی – PDF


برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود

مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری

مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه

مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام

مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

– ,مقاله ,مطلوب ,ها ,بشردوستی ,  ,شرکت ها ,ها کمتر ,از بشردوستی ,همیشه از ,سببی همیشه

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرمه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود فایل های کمیاب خرابِ عشق زرشک وبلاگ همسفران شاد آباد ARASH-TV ایران آذربایجانی تورکجه سینین ادبیات اوتاغی مطالب اینترنتی LINA WORLD حــــــــجـــــــــاب وعــفـــاف