عنوان انگلیسی مقاله ISI:

Cause-Related Marketing Is Not Always Less Favorable Than Corporate Philanthropy

عنوان فارسی مقاله ISI:

بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست:  نقش تعدیل کننده خود تفسیری

نویسنده:

Zengxiang Chen  ,  Yunhui Huang

 تاریخ چاپ – ناشر:

سال 2014 – ScienceDirect  – International Journal of Research in Marketing

تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:

41 صفحه – زبان انگلیسی – PDF


برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود

مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری

مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه

مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام

مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

– ,مقاله ,مطلوب ,ها ,بشردوستی ,  ,شرکت ها ,ها کمتر ,از بشردوستی ,همیشه از ,سببی همیشه

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

piruzy بانک پروژه توفایل خورشید ولایت دانش دانلود آموزش گفتوگو مجله اینترنتی پویش تخفیف ویژه فقط برای امروز مطالب اینترنتی گفتاردرمانی، مشاوره و روان درمانی