عنوان انگلیسی مقاله ISI:

Sustainability as a marketing tool: To be or to appear to be

عنوان فارسی مقاله ISI:

توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

نویسنده:

Fabrizio Baldassarre   , Raffaele Campo

 تاریخ چاپ – ناشر:

سال 2016 – ScienceDirect  –  Journal of Business Horizons

تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:

9 صفحه – زبان انگلیسی – PDF


برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید

دانلود

مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری

مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه

مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی

مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع

مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام

مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری

مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟

– ,وجود ,مقاله ,to ,یک ,بازاریابی ,ابزار بازاریابی ,بازاریابی وجود ,یک ابزار ,به عنوان ,پایدار به

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ درس کارافرینی حقیقت روشن: «اتاق گوشواره» darmanebimariha4 دانلود فایل های کمیاب وبسايت طايفه بزرگ گورگيج khafema فروشگاه اینترنتی قاصدک طلایی shamimrayaneg