Sustainability as a marketing tool: To be or to appear to be توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟ Fabrizio Baldassarre , Raffaele Campo سال 2016 – 9 صفحه – زبان انگلیسی – PDFعنوان انگلیسی مقاله ISI:
عنوان فارسی مقاله ISI:
نویسنده:
تاریخ چاپ – ناشر:
تعداد صفحات – زبان – فرمت فایل:
برای دانلود این کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید
مقاله بازاریابی سببی همیشه از بشردوستی شرکت ها کمتر مطلوب نیست: نقش تعدیل کننده خود تفسیری
مقاله سطح استفاده از کدهای (QR) برای بازاریابی موبایلی در میان دانشجویان ترکیه
مقاله بازاریابی اسلامی به کدام سو میرود ؟ تفسیری از مصرف کنندگان اسلامی، بازارها و بازاریابی
مقاله عناصر بازاریابی استراتژیک شبکه های اجتماعی: یک چهارچوب جامع
مقاله بررسی مالی و حقوقی - اثر امنیت زیرساخت بر بازاریابی الکترونیکی محصولات کشاورزی در استان ایلام
مقاله اثر خارجی پاسخگویی بازاریابی در روابط تجاری: بررسی نقش ارزش مشتری
مقاله توسعه پایدار به عنوان یک ابزار بازاریابی: وجود داشتن یا به ظاهر وجود داشتن؟
– ,وجود ,مقاله ,to ,یک ,بازاریابی ,ابزار بازاریابی ,بازاریابی وجود ,یک ابزار ,به عنوان ,پایدار به
درباره این سایت